woensdag 9 november 2011

Edwin met Cadeautje


Hoi hoi

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt
Edwin met cadeautje ingekleurd met copic's
De kleurnummers die ik heb gebruikt zijn  E44 E43 E42 E40 E15 E13 E11 E53 E51 E50 E93 R35 R37 R39 en de G99
Verder heb ik weer gebruik gemaakt van sneeuw bloemetjes komen van wild orchid crafts
Borderrand van crealies en kant van de boekenvoordeel
Bruin cardstock en designpapier is van Riddersholm design en Echo park
Centiment heb ik van het blog van Nicole Verkooijen en de tekst op het label is een stempel van magnolia

Bedankt weer voor het kijken en een reactie plaatsen mag hoor!!!

Liefs van mij xx

3 opmerkingen:

Creagea zei

Prachtig kaartje,heel mooi gedaan en ben je al een beetje gewend aan het bloggen

Liefs Gea

Liefs Ineke zei

wat een mooie kaartje heb je gemaakt. Ik ben gelijk volger bij je geworden hoor. Heel veel liefs van Ineke

LAURA KANT zei

wat een prachtkaartje wia! thanks for your sweet comments on my blog!

hugs, laura