dinsdag 29 januari 2013

Happy Birthday..................






Hoi hoi lieve allemaal

Ja daar ben ik alweer hihihi ben lekker bezig dus nog maar even een kaartje
De basis van deze kaart heb ik gemaakt met craft paper van marianne design
Color core cardstock roze en het design papier is van Maja design
Dit keer ben ik aan het distressen geweest en heb verschillende stempels gebruikt
Tilda heb ik ingekleurd met copic's
De kleurnummers die ik heb gebruikt zijn de W0 W1 W3 W5 W7 E44 E43 E42 E47
De vlinder is een gedeelte van de tim holz stans ook heb ik dit keer de Noor desig mal in stukken geknipt (schaam) hihi
Het lint heb ik bij de hobbywinkel gekocht en de bloemen komen bij wild orchid crafts vandaan
De doily is een stans van..................euh ik weet het even niet uit m'n hoofd hihi ook daar heb ik weer een stempel op gedeponeert en wel de postcard stempel van Magnolia zoooooooo'n mooie stempel


Zo dit was het weer voor vandaag ben weer benieuwd wat jullie er van vinden en lees graag de reactie
Liefs van mij xx

5 opmerkingen:

Creatiefenzo zei

Prachtig !! Ik hou zo van die kleuren super Wia !!

Unknown zei

Ik zag jouw blog en dacht, gelijk even spieken en ben natuurlijk volger geworden.
De kaart van 23 januari vind ik ook een plaatje. Wat heb je de tulpjes mooi ingekleurd. Super!
Groet van Alexan

Yvonne B zei

Hoi Wia,

Ik ben net via Ine op jouw blog gekomen en ben ff wezen rond snuffelen, wat een gave creaties heb je gemaakt.
Ik ben gelijk maar volger geworden want ik wil graag weten wat je volgende creaties zijn

grtz Yvonne

Henriëtte zei

Ohhhh, nog zo'n prachtige. Mooie kleuren zeg!. Zet die maar apart voor mijn verjaardag hoor ;) hihi.

Groetjes Henriëtte

Unknown zei

wat is je kaart super mooi geworden!
gr,gerrie