zaterdag 6 april 2013

Mijn tweede project voor het Kreatrends blog




Hoi hoi lieve allemaal

Vandaag wil ik jullie mijn tweede project laten zien wat ik heb gemaakt als gastdesigner voor het blog van kreatrends
Dit keer heb ik een papieren tasje gepimpt
Ik heb weer die mooie Gorjuss stempel gebruikt en dit keer heb ik hem heel gelaten hahhahaa
Ik heb gekleurd met copic's de kleurnummers die ik heb gebruikt zijn de
E47 E44 E42 E41 E40 E53 E51 E50
Ik heb een stans gebruikt van spellbinders en natuurlijk de mooie vlinderstans van tim holz
Verder heb ik bloemetjes gebruikt van WOC en de hartjes die ik heb gebruikt zijn hartjes van de verpakking van Gorjuss die ik heb over getekend op cardstock

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden
Ik vondt het super leuk om gastdesigner te zijn voor www.kreatrends.blogspot.nl neem ook eens een kijkje op hun blog er staan super mooie creaties op

Liefs van mij xx

4 opmerkingen:

Henriëtte zei

Supermooi vind ik 'm hoor.

groetjes en tot blogs,
Henriëtte

LAURA KANT zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
LAURA KANT zei

Wat een prachtige creatie, Wia! Heel mooi gedaan!

Hugs, Laura

Dora zei

prachtige kaart!!
via dcz...op je blog.
erg leuk dat je daar in het team mag zitten. succes.
groetjes Dora