dinsdag 1 oktober 2013

Halloween





Zo hier weer eens een kaartje van mij
Ik was eigenlijk een beetje kaarten maak moe hihi en totaal geen inspiratie
Maar ja ben dter bij de creatieve zebra dus er moest wat uit mijn handen komen
En dit is het resultaat
Ik heb zwart en wit cardstock gebruikt en de rand van de kaart met de distresser bewerkt
De stempel is van Magnolia die ik vorig jaar van mijn mams kreeg voor kerst de spinnewebjes is ook een stempel van Magnolia en die heb ik bewerkt met embossingspoeder en uitgeknipt de hekjes is ook weer een stans van ja je raad het al van Magnolia hihihi
Als achtergrond heb ik een gaasje verknipt
Tilda heb ik ingekleurd met copic's
Haar C7 C5 C3 C2 C1
Huid E53 E51 E50
Jurkje hoed en schoenen Y38 YR04 E15 E18
Zo dit was het weer voor dit moment ik hoop dat ik weer een beetje inspiratie en zin ga krijgen want het blijft leuk om kaarten te maken


Bedankt voor je bezoekje en je reactie
Liefs van mij xx

3 opmerkingen:

LAURA KANT zei

Welcome back, Wia!!! Eindelijk weer een kaartje van jou en nog wel zo'n mooie voor Halloween! Dat is een goed teken, nu volgen er beslist meer! Happy Halloween!

BIG HUGS, Laura

lenywim35 zei

Wat een leuke herfstkaart heb je gemaakt. gr leny w

anncreatief zei

wat een mooie kaart!
Liefs Anneke